sâmbătă, 23 iulie 2011

Welcome to the team!

V-am pomenit in postul anterior de o surpriza!
Ei bine,tocmai m-am gandit ca ar fii bine sa va spun despre ce e vorba.
Eu nu sunt singura iubitoare de carti si care intr-adevar promoveaza cititul...nici vorba.Prietena mea minunata Andreea-Cristina este la fel ca si mine pro-citit si m-am gandit ca ar fii bine atat pentru blog,cat si pentru mine sa o avem alaturi de noi.Asa ca draga mea prietena mi se alatura in administrarea blogului.Sunt sigura ca vom face o echipa extraordinara.
So I want say to Andreea-Cristina:Welcome to me world!The world of books!




2 comentarii:

  1. Sunt foarte fericita pentru ca mi-ai oferit o astefel de sansa si iti multumesc muuuuuuuuuuuuult!!! Sunt sigura ca vom face o treaba foarte buna...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si sigura ca vei face o treaba minunata!Asteptam un prim post!

    RăspundețiȘtergere