vineri, 8 iulie 2011

Eu si Marley de John Grogan

Cartea mi-a placut la nebunie!Ea mi-a starnit o pasiune pentru caini,in general labradorii,care sunt absolut superbi,pe langa aspectul fizic,ei constituie cainele loial,prietenos,jucaus si adorabil.Unul ideal!
Romanul povesteste viata lui Marley,un labrador obisnuit la prima vedere,insa foarte plin de forta,energic tot timpul,ca sa nu mai spun hiperactiv.
Dupa ce este luat in casa familiei Grogan,Marley devine un membru pe care nu ai cum sa nu-l indragesti si ca personaj,dar si ca animal in general.
Prea multe nu pot spune.Romanul cuprinde aventurile trasnite ale lui Marley si,sincer,toate m-au fermecat.Cea mai frumoasa scena mi s-a parut cea in care Jennifer afla ca i-a murit copilul,iar Marley a dat dovada de multa loialitate fata de stapana lui si atunci cand a venit langa ea,el si-a asezat capul pe genunchii ei,iar Jenny a inceput sa planga.M-a emotionat,insa nu destul incat sa plang.
Finalul,insa mi-a ramas intiparit in minte!A fostul unul uluitor de frumos!Nu pot sa va spun despre el mai nimic.Cred ca as strica magia intregului roman.Eu insa romanul vi-l recomand cu caldura!Sper sa va placa.Mie,una,mi-a placut la nebunie!

Sinopsis:
Romanul jurnalistului american John Grogan s-a bucurat, inca de la aparitie, de un succes rasunator si a constituit suportul exceptional in realizarea peliculei omonime ce ii are ca protagonisti pe Owen Wilson si Jennifer Aniston. Doi reporteri ambitiosi – John si Jennifer Grogan – se muta in Florida, isi cumpara o casa noua si adopta un pui de labrador auriu caruia ii dau numele Marley. Pe masura ce creste, catelul se dovedeste a fi o sursa de boroboate si giumbuslucuri, provocand multe pagube si dandu-le intreaga existenta peste cap. Cititorul va descoperi astfel o carte frumoasa, plina de duiosie, umor natural, devotament fata de cei dragi si intamplari haioase, pe care orice iubitor de caini o va savura cu incantare, mai ales ca multi dintre cei care au lecturat-o si au vazut filmul sunt de acord ca, de data aceasta, "cartea bate filmul".

Iar filmul nu este mai prejos decat cartea.Si acesta mi-a placut foarte mult!Sunt unele scene unde am ras si nu am mai putut sa ma opresc.
Va las si un trailer:
So...enjoy!

2 comentarii:

  1. Recunosc ca nu am vazut filmul si nici nu am citit cartea dar trebuie sa o fac neaparat...asa ca dupa ce o voi citi,voi reveni si imi voi da parerea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te asteptam Andreea!Sunt sigura ca te va captiva cartea!

    RăspundețiȘtergere