joi, 23 iunie 2011

Hello world!


Salutare!
Ma numesc Raina!Iar acesta este blogul meu.Imi place sa citesc,sa descopar o lume noua si fiecare carte este speciala,pentru oricine o citeste.
Acum cateva luni am descoperit pe net un blog care mi se paruse interesant si am inceput sa-l urmaresc.La inceput eram incantata ca descoperisem o persoana care sa iubeasca cartile si lumea fascinanta care se ascunde in spatele lor,apoi am vazut ca se organizeaza si concursuri avand ca premii carti.Atunci mi-am spus:"Ce s-ar intampla daca as participa?"Am participat si nu am castigat,insa a fost o experienta uimitoare sa-mi vad numele in lista cu participanti si mi-am spus ca voi mai participa orice ar fi.Asa am si facut,iar peste ceva timp am castigat o carte.Eram in culmea fericirii.Timpul trecea si eu descopeream mai multe bloguri cu recenzii,recomandari de carti si filme,dar si concursuri internationale.Era o lume fascinanta.Asa ca m-am decis sa-mi fac un blog si eu imediat ce incepe vacanta pentru a impartasi,cu ceilalti iubitori de carti,aceasi pasiune.Acesta va avea recenzii facute de mine,noutati privind filme,carti si...concursuri.Sper sa va placa blogul meu si...sper sa-mi fac si prieteni!
Apasa-ti pe ea daca nu se "misca"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu