sâmbătă, 31 decembrie 2011

La Multi Anisori,Cititorule!!!

S-a mai dus un din viata asta scurta si posomorata in unele privinte. Acesta este primul revelion petrecut pe acest blog,alaturi de voi si vreau sa va transmit cele mai calde urari de (foarte)bine,de sanatate,bucurie,belsug si la mai multe carti citite..:X
Pe plan propriu pot spune ca acest an a adus multe ''surprize''. Am intrat la liceu,am descoperit multe carti foarte frumoase,am contopit multe prietenii de peste granita judetului de care sunt foarte mandra si muuulte alte realizari.
Am observat ca nu sunt singura care a realizat ca anul acesta,2011,a fost printre cei mai buni si sper ca si anul care vine,2012,sa fie si mai bun.
Si daca tot am auzit de acest subiect...oare ce se va intampla pe 21.12.2012?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu