joi, 1 septembrie 2011

Cartea Viitorului-Cecelia Ahern


Este adevarat ca judec o carte dupa ''prima impresie'',si nu cred ca sunt singura. Atat timp cat acea carte e frumoasa prin transmiterea unui mesaj semnificativ pentru noi,trebuie sa ''se respecte'' prin afisarea sa.
Ei bine,de data asta m-am inselat la aceasta carte.
Mi-a fost daruita de ziua mea,de prietena mea Raina,transmitandu-mi un mesaj foarte deosebit prin intermediul ei.
''Cartea Viitorului.''-un titlu oarecare,mi s-a parut,avand scene de irealism si prea putine sentimente dar atunci cand am inceput sa o citesc,pur si simplu,nu am mai putut sa o las din mana.
Este o carte superba,plina de esecuri,victorii,sentimente si incredere. Autoarea reuseste sa deschida o noua perspectiva asupra persoanelor noastre,noi insine,colorand imaginatia cu un nou personaj al lumii filelor,Tamara Goodwin.
Tamara Goodwin a avut mereu tot ce si-a dorit. A crescut intr-o vila luxoasa,cu plaja privata,un dressing cu haine de firma,pat cu baldachin si propriul jacuzzi. Cand,pe neasteptate,tatal ei moare,viata Tamarei si mamei sale se schimba dramatic. Ingropate in datorii,ele sunt nevoite sa se mute la tara,intr-o casuta aflata in curtea misteriosului castel Kilsaney. In timp ce mama ei se izoleaza de lume,Tamara,singura si plictisita,isi doreste sa se intoarca la Dublin. Intr-o buna zi,o biblioteca ambulanta se opreste la poarta domeniului Kilsaney. Privirea Tamarei cade asupra unei carti legate in piele,cu lacat si incuietoare aiurite. Ceea ce va descoperi in paginile ei ii va taia rasuflarea si ii va zgudui lumea din temelii.
Dupa parerea mea este o carte care merita citita si savurata de plin...:). Nu de altfel dar Cecelia Ahern este si autoarea bestsellerului mondial P.S. TE IUBESC.

3 comentarii:

  1. Chiar frumoasa cartea! Am cumparat-o si citit-o anul trecut, intr-o singura zi. Chiar nu o poti lasa din mana!
    Pur si simplu Cecilia Ahern are modul ei teribil de atractiv de scriere.

    `miku

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am citit-o, dar coperta arata foarte bine!:) Imi place mult recenzia. Chiar trebuie sa o incerc!D

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca-ti place recenzia,Only Books, si sper ca o vei citi si o sa revi,sa ne spui ce parere ai despre ea....Myuuki,ai dreptate! E superba!

    RăspundețiȘtergere